2006年8月23日 星期三

Port Stephens - day 1 [ I ]

Port Stephens - day 1 [ I ]


( 9 August 2006 Wed ) Sunny 24C

Port Stephens ~ 4WD Sandborading ( Dunes at Stockton Beach ) ~ Toboggan Hill Park ~ Dolphin & Whale Watching


Dunes at Stockton Beach


企係度滑落去刺激 D ....ha..ha...等大少試先...




Dolphin 好多海豚跟著我哋隻船 ~ 冇 Whale 睇,保持收據,六個月內可以番嚟再看多次...唔好玩啦,特價機票時都要...




海鷗從上而下沖落海面上 ~ 搶 食 世 界


poor PC!! D相又出不來了!




4 則留言:

  1. I think you already feel better now, right? Anyway, hope you can feel happy always.

    回覆刪除
  2. Yes!  I'm back!! Because of the Old lady I met in Perth!  Thanks her a lot.  當時曾想這是否老爺衪的旨意?要我遇到她....而我與她又是一見如故。

    回覆刪除
  3. 我八年前也去過Port Stephen,當時我在澳洲讀書,那次去海豚和鯨魚都見過,下次有機會去試吓七月份去,好大可能見到鯨魚。

    回覆刪除
  4. teddy-daniel ,  thanks!  有機會一定會再去。

    回覆刪除