2006年8月21日 星期一

Perth City - Sharing I

Perth City - Sharing  I


在港上機前三十分鐘、發現部相機壞咗, 救命!咁黑!?? 唯有立即跑去買部新的 ( 真係跑去買,然後跑番去登機閘口,好辛苦。 ) ,這次可說平生第一次,只用了不多於五分鐘的時間就付款取貨,叫 sales 哥哥替我 set 好部相機,我只按制便O. K. 速度驚人。

Perth City - conner


Perth City- front side


Perth City - Raining


Perth City


Perth City - Pier





5 則留言:

  1. D相好靚! 唔知你部相機咩牌子

    回覆刪除
  2. Thanks! 係 Canxx 哩!當時冇得揀,同 sales 哥哥話淨係要求簡單易用。想不到效果幾好,連這平常電器操作都唔識的也 O.K.    ~  從前我只是企定定個位 ! 其實好想同大家分享畫面所見,同現場所見近乎一模一樣。藍天白雲,好靚、好美!

    回覆刪除
  3. 我都好想去 不過如果自己一個去又好似好孤單! 因為以前試過自已一個去巴黎,可能係冬天,感覺好凄凉!

    回覆刪除
  4. 係 Perth 時,也有一点点如你所言。亦係冬天, 感覺真係好凄凉!   在YHA 時,我遇到一位比我年長些的澳洲女仕,我們同住一個房間。 期閒,她如我母親般,每晚都跟我細訴和分享她的經歷。令我學習了很多很多。如何去學習孤單.  "  You have been lived with a partner for a long time.  It is time  you to  learn live on your own! You can have your own life.   Life is not easy,  but you can and you should do it!! "    She said. 

    回覆刪除
  5. 我去的時候也是冬天,也是天天下雨!

    回覆刪除