2006年12月9日 星期六

她 約 我 去 迪 士 尼 V ~ 激 玩 篇


她 約 我 去 迪 士 尼 V ~ 激 玩 篇

( 30-11-2006 星期四 ) 陰~晴





米 老 鼠 ~~我 要 上 太 空 ~ 太 陽 、月 亮、星 星 ~ 金、木、水、火、土、冥王星....





米 老 鼠 ~~ 這 是 JL 的 明 日 世 界





米 老 鼠 ~~ 這 是 甚 麼 JL 給 你 弄 得 糊 裡 糊 塗 ~ 有 沒 有 人 知 道





米 老 鼠~~ 難 得 糊 塗 ~ 我 想 不 通 ~ 還 是 玩 咗 先 算





米 老 鼠 ~~ H E L P ...!!!

Ha ha...救 命! 好 驚 呀...

我 唔 玩 呀 我 唔 玩 呀

架 車 咁 耐 都 未 到 車 站

各 位 手 足 唔 該 放 過 我 啦


( 待 續 ...)








沒有留言:

張貼留言