2006年12月13日 星期三

親情、友情 ~ 聖誕禮物

親 情、友 情 ~ 聖 誕 禮 物

12-12-2006 ( 星 期 二 ) 晴


這 個 十 二 月 份 , 真 的 不 簡 單

10-12 (日) & 12-12 (二) 收 到 妹 妹 和 女 性 友 人 早 來 的 聖 誕 禮 物


先 收 到 妹 妹 送 我 的 聖 誕 禮 物 ~~ 沐 浴 露~~ 洗 滌 煩 惱~~ 好 warm~多 謝!



12-12 (二) 這 晚 和 女 性 朋 友 飯 叙

六 個 女 人 , 妳 一 言 , 我 一 語

三 個 月 不 見 , 大 家 别 來 無 恙 , 好 不 開 心

一 位 女 性 友 人 送 每 位 朋 友 一 份 小 禮 物

當 作 聖 誕 禮 物 , 各 有 不 同 , 好 有 心 思 ~ Thank you!!




看 我 的 這 份 ~ 聖 誕 咭 和 愛 心 種 子~澆 水 後 會 長 出 植 物 (not yet)




來 看 close up ~ 愛 心 種 子 ~ cute




來 看 close up ~ 聖 誕 咭 ~ Wishing



親 情、友 情 ~~ 隆 冬 暖 意


心 情 和 天 氣 真 的 大 不 相 同 ~ WARM


多謝!! 多謝!! Thank you ! !





預 祝 各 位 聖 誕 快 樂!















19 則留言:

  1. 以前我也有跟朋友玩交換禮物,很高興的。不過現在連送禮物都唔聽見…今年我都試下先 。

    回覆刪除
  2. 咁快就已經收到咁多野, 咁到xmas 一定收到手都軟呢!!

    回覆刪除
  3. 我的電腦已經維修好了,現在有番電腦用,當然第一時間update自己的blog和探訪妳

    回覆刪除
  4. 秋苗   :  收和送禮物,同樣很高興的~~試下啦。

    回覆刪除
  5. 秋苗   :   唔好忘記我份  

    回覆刪除
  6. DA      :  哈哈~~ 唔知呢!   到時話你聽!! 

    回覆刪除
  7. Harry      :   welcome back and thank you!!!

    回覆刪除
  8. 你收禮有冇收到手軟,又或者多到屋企擺唔哂,攞啲來俾我,唔駛同我客氣喎

    回覆刪除
  9. CAFE   :    聖 誕 快 樂!  YOU  TOO!!  TAKE CARE!! 

    回覆刪除
  10. maymay   :  我等妳份大禮物呀

    回覆刪除
  11. 好呀!送夠五份俾你又點話呀

    回覆刪除
  12. X ' m a s  !!  ^.^

    回覆刪除
  13. 祝你聖誕快樂!幾時才會回歸到自已的心靈呢?這才是關鍵啊!

    回覆刪除
  14. Dear Gordon   Thank you ,  Merry X'Mas to you too! 

    回覆刪除
  15. Dear Gordon   Thank you ,  Merry X'Mas to you too! 

    回覆刪除
  16. 早晨呀....呀....今日好凍,凍到手震添 依!篇唔開心卜唔見咗喎, 咁唔駛送禮物逗bell bell開心囉,又慳一筆 以上純屬講笑

    回覆刪除