2006年12月9日 星期六

她 約 我 去 迪 士 尼 V I ~ 賞 心 篇


她 約 我 去 迪 士 尼 V I ~ 賞 心 篇


( 30-11-2006 星期四 ) 陰~晴





米 老 鼠 ~~ 我 要 Winne The Pooh 跳 跳 虎 ~~ cute





米 老 鼠 ~~ 磁 車 天 地 ~~ 噢 ~~ 駕 車 人 仕 不 能 講 手 機





米 老 鼠 ~~ Hello ... ha ha ... 嗱... 嗱 ... 邊 位 撞 我 老 人 家 架 車





米 老 鼠 ~~ 我 要 跟 你 比 試 ~ 史 力 加





米 老 鼠 ~~ 史 力 加 ~~ 來 來 來 ~~ 看 誰 本 領 高

小 弟 、妹 夫、二 妹、三 妹、我

啍 ... 又 係 我 包 尾



( 待 續 ...)










1 則留言:

  1. 巴斯光年最好玩,記得上次去玩時,是閒日,唔駛點排隊,我連續玩咗三次,非常好玩

    回覆刪除