2006年12月5日 星期二

她 約 我 去 迪 士 尼 III


她 約 我 去 迪 士 尼 III

( 30-11-2006 星期四 ) 陰~晴



哈、 哈 ~ 廸 士 尼 幻 影 世 界


瞬 間 ~~ 我..變..變..變..






我...變... 米 老 鼠 做 伙 伴

JL 媽 的 笑 臉 ~~ 看 她 見 牙 唔 見 眼 ~~ 要 和 二 妹 合 照






我...變... 米 老 鼠 我 要....笑 聲...笑 口 常 開...城 堡...





我...變... 米 老 鼠 我 要~~X'mas  Tree~gifts


Dear    All

** M E R R Y          X ' M A S **


( 待 續 ... )









2 則留言:

  1. 原來你生得咁靚女,做咩咁遲至俾我見呀,你真係呀.....

    回覆刪除
  2. maymay   :  thank you 靚女,咁妳何時俾我見下呀

    回覆刪除