2006年12月23日 星期六

Merry X'mas !!



*** MERRY CHRISTMAS TO ALL ***












JL 23-12-2006






23 則留言:

  1. 祝你聖誕快樂,並有一個精彩2007!

    回覆刪除
  2. 笑哈哈   :  Thanks!!  Nice to meet you! 有空來坐 Harry   :  same to you! 随緣       : 多謝你的祝福!! 亞毛       : 多謝,大家咁話!

    回覆刪除
  3. LongBell, 謝謝你呀~~ merry x"mas~~ 今天你在那裡慶祝呀? 我還是在家中渡過, 和家人一起, 我都覺得很開心~~ @^_^@  

    回覆刪除
  4. longbell, hehe.. 謝謝你的公仔..很可愛~~ 這個聖誕, 你去了那裡呀??~~

    回覆刪除
  5. Re : 思念的季節 longbell, 我知道的了.. 只是有時候, 腦海裡仍有"他"... 我沒什麼的, 只是那夜和朋友說起了他... 令我.. 有點回憶而已.. 我已經堅強不少, 再多一些 日子, 就會更好的了~~ 你呢? 你又如何呀??? 近來好嗎?? @^_^@

    回覆刪除
  6. 拆哂禮物未呀?

    回覆刪除
  7. wawa   :   這幾天,也是和家人一起渡遇。 今天更是新界行大運 和 hiking !!  玩了一整天,好累啦! 寬覺      :  謝謝 !拆咗啦。 份份都咁愛!

    回覆刪除
  8. 哇!好有氣勢呀!幾日假期玩得開心嗎

    回覆刪除
  9. 好囉!終於可以重見天日啦

    回覆刪除
  10. 早晨呀! boxing-day 有冇拆禮物拆到手軟呀,如果多得滯又唔鍾意既,我可以接收喎

    回覆刪除
  11. maymay : sorry!! 終於可以入返啦!好開心哩!

    回覆刪除
  12. 好辛苦先login到.... 快快手同你講聲Happy New Year!!!! 我地2007年再傾啦!!!!

    回覆刪除
  13. Longbell, HAPPY NEW YEAR !!    

    回覆刪除
  14. 好慘呀!啱啱至上到 Blog 咋

    回覆刪除
  15. 貓貓 : Take care and Happy New Year!! :)

    回覆刪除
  16. 多 謝 各 位!!   happy new year!!!           maymay  :  THANKS FOR YOUR GIFT.     CAFE         :  THANKS !!  Take Care!!  白日夢       : 真係好難上呀  rainbow     :  大家咁話啦     

    回覆刪除