2013年9月24日 星期二

改寫空間



24 September 2013

改寫空間 (Nothing is impossible)

哎呀!! 真的人都 CRAZY
前數天從雅虎搬到 Blogger 新居
相片已經 UP LOAD 7 個小時(19:30-02:30)
只完成~50%,網路突然掛斷......



前天少爺仔替我再戰鬥了半天,
雅虎的舊 Post全部過擋完畢,
惟獨是相片全部原擋大小,
即是OVER SIZE......

少爺仔說應該有其他更好方法
可以一次過 RESIZE所有相片
不過要重新再 UP LOAD !!!
......(唔係化)????!!!!

忽發奇想:
Google 貴為龍頭企業,
資源豐裕,人材輩出,
改寫空間,絕非異事,
做福網民, 功德無量……

白日夢醒回歸現實
還沒有找到新方向之前
我只好乖乖的接受現實
有時間再一篇篇慢慢執......


JL @ Hong Kong 24 September 2013

P.S. 
昨天上來修圖時發覺,
Blogger 好像已經從善如流,
留言版面更加平易近人,
like......




13 則留言:

  1. 系呀, 個留言版好似靚他咗. 我用手機睇仲以為搞錯. . ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes, it looks better then in before!!
      Happy blogging!!!

      刪除
  2. 嘩~~咁就真係瀨嘢,唔知 upload 到去邊...

    回覆刪除
    回覆
    1. 網路突然掛斷, 那一刻我真的呆左, 唔知 upload 到去邊......
      相片 upload 到雲端之前 show 3千張相,
      好彩少爺仔話見到/知道如何CHECK,
      否則 photos 要重新再LOAD 過. 真的想C.....
      我CHECK 過 8-9 成相片都健在, 但有部分花左同無左,
      唉...算啦, 好過自己搬!!

      我曾經搬二十幾篇舊blog 過來, at last, give up.......

      刪除
  3. 我都好恭喜妳完成搬blog
    我都喺慢慢搬!
    太先進方法我唔識!

    回覆刪除
    回覆
    1. THANK YOU 路霸兄!!
      我都係咁話, 太先進方法我唔識!
      要不是少爺仔和他同學仔幫忙, 我都唔識攪....

      預祝你搬家成功

      刪除
  4. 個blog masterhead好豪邁奔放. magnificent seven

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝海怪美言. 這是我去年在內蒙古旅行時拍的相片. 我自己也很喜歡.
      謝謝你!!!

      刪除
  5. 先進方法我唔識, 我使用COPY方法去搬 !!!有点煩, 都繼續啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. Regina, 晚上好, 其實我也不懂先進方法!!
      是我家少爺幫我攪定.
      網友小肥, Ben Ha, 豆丁......一為系列教學, 可以參考下......

      預祝你搬家成功

      刪除
  6. 同我一樣,yblog早期既相我無執細佢,現在變了over size... 要up 過...

    回覆刪除
    回覆
    1. 路人甲: 針對YB搬嚟嘅oversize相,唔需要重新up過。。。你只需要去文章編輯,見到爆框嘅大相,click一下 [原始大小],再click一下 [大] ,一般情況都OK ^0^ 當然,做完一编記得click [更新]存檔啊 !

      刪除

    2. THANK YOU, 小肥!!
      係呀銀仔, 小肥說得對. 不用再UP_LOAD 相的!!
      在舊POST CLICK 編輯, 入去改回便可, 不過要一張張改!!!
      我 LAZY, 改了10 限來篇便無心機改,
      得閒有心情/時間先再攪~~

      刪除