2013年9月22日 星期日

搬家 - 革命成功??


搬家 - 革命成功??

新網址:-



感謝網友小肥留言,
網友小妹遙控教路,
宅男同學仔少爺仔,
前前後後用了兩天,




YAHOO 舊 BOLG 文已經搬至 BLOGGER,
但圖片全部 SUPER SIZE,
不想一篇一篇文章張張相 再 RESIZE

請問有否高人指導如何可以一次攪定呢??

THANK YOU!!!



JL @ Hong Kong 22 September 2013







12 則留言:

  1. 嘿,over size 呢個暫時無人答到,只有先存草稿,等有時間再搞 ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉, 成 2000 張相, 有死圖和勁慢 SHOW 相....
      要一篇篇 RESIZE @@
      有排執......

      刪除
    2. 嘿,我系13000張。。。哈哈哈

      刪除
    3. WAH,13000張.....哈哈哈!!!

      其實從前我都 UP LOAD 不少相至 YAHOO.
      用了單鏡機之後, 要執相, 有了 FACE BOOK 之後, 兩邊都要攪, 好煩!!
      所以限定 @BLOG / FACE BOOK 最多15張相便算!!(貴精不貴多) ^^

      刪除
  2. Hello longbell, 我今日攪了11個鐘頭終於攪好了, 真係很多謝blog友 Ben的幫忙, 你可以試試問問佢呀。我在新blog也add了你。:-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我問過度 BEN大大, 佢都話無計,
      2000 張相, 要一篇篇 RESIZE @@
      嗚呼......~~

      刪除
    2. 新blog也add了我, 歡迎, 歡迎!!
      Keep in touch!! ~.~

      刪除
    3. 我的新blog都有部分posts, 相片係要再執的, 但經過昨日11小時的挑戰後, 要休息一下, 得閒再小小咁執。
      BTW, 因為新blog是under舊blog再開, 所以add唔到你, 在此給你條link, 歡迎光臨。:-)
      http://torinohk1010.blogspot.hk/

      刪除
    4. Ta, add you 二了!!!!

      唉, 真的人都CRAZY, 前日相片已經LOAD 左4-5粒鐘, 只完成55%, 網路突然掛斷......
      昨天少爺仔幫我再戰鬥了半天, YAHOO 的 舊 POSTS 已O.K.

      相片>>> 少爺仔話應該可以一次過 RESIZE 所有相, 不過要重新再 UP LOAD過!!!
      吓......唔係化????

      死死氣, 一篇篇再執......



      刪除
  3. 最重要係將所有心血保存,我在重新作分類時……見到兩、三年前寫嘅舊文,重拾了不少回憶!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦, 我現在也會將舊文重新作分類整理, 讓自己再重溫一下....
      所以我翻寫了幾篇我喜歡的文章!!!

      再看舊文一次之後, 發覺當時的感覺.....
      時間會讓人改變, 就是哀傷的, 現在看來也不外如是.....
      共勉之.. ^^

      刪除
    2. 你說得對,當時覺得自己失去、及輸掉一切……但現在看回頭,其實只佔生命中很短時間,要是以宇宙角度來看,簡直如微塵之碎……

      刪除