2011年7月1日 星期五

乘著光影旅行 – 楔子(1)


乘著光影旅行楔子(1)

29 JUNE 2011 (WED) RAIN

回顧去年的俄羅斯+芬蘭+塔林旅行,沒有仔細看資料便跟隨網友出發。幸網友是大好人,沒有計較我沒有做好功課,二十多天的旅程,沿途互相照應,樂不思蜀。幸好最後大家都各自平安回家。
 



























(攝於北俄羅斯河輪假期)


[從德國柏林開始搭火車,經東歐到俄羅斯的莫斯科,搭乘西伯利亞鐵路到蒙古國的大草原,再乘火車返回北京。如果有機會,一生人總要試一次。]


(攝於北俄羅斯)

這條從歐洲返回亞洲(中國)的火車路線。屈指一算,原來已經是五年從旅居奧地利的朋友口中知道。雖然極有興趣嘗試,但自己個人能力有限,只好當作是一趟夢想中的旅程吧!!

 


















今年四月,看見 TL 的網友召集西伯利亞鐵路之旅,年輕的召集網友沒有嫌棄我呢個超齡大嬸,哈哈......喜出望外。

五月份買好機票等候出發,又來德國「腸出血性大腸桿菌(enterohemorrhagic 
E. coliEHEC)」疫情蔓延至北歐各國,至今仍然沒有解決方案。



六月初的家居意外(左腳),給了我接近一個月的假期,不知是喜是悲。

喜-提早放暑假。現代網路資訊發達,出發前安坐家中便可以好好準備資料。

悲-小旅行泡湯。六月份二次的小旅行都因腳傷而泡湯了。嗚呼!!




 













今年的西伯利亞鐵路旅程,近月借來的伙伴,相信仍然要陪我走天涯。

距離暑假旅行的日子在倒數中,但隻天殘腳仍未痊癒!!
......



JL @Hong Kong 2011/6/29




11 則留言:

  1. 放心啦, 會很快痊癒的, 祝福妳.
    [版主回覆07/02/2011 00:07:00]GORDON, THANK YOU!! 多謝你的祝福. 我都想快D 好番.

    回覆刪除
  2. 不要操勞, 好好休息吧.
    [版主回覆07/02/2011 23:08:00]Mimi, thank you!!  多謝你的祝福!!

    回覆刪除
  3. 好好休息,準備迎接你下一次精彩旅程。
    [版主回覆07/02/2011 23:10:00]THANK YOU!!  希望可以如期出發!!

    回覆刪除
  4. longbell:
    要好好休息,是否要做下物理治療!!
    Diy
    [版主回覆07/02/2011 23:12:00]DIY, THANKS!!下星期去TUEM MUN HOSTIPAL 做物理治療.

    回覆刪除

  5. longbell:
    我前陣子亦試過扭傷足踝,得1個月無咁快完全好哂架!!不要太勉強出發!!
    Diy
    [版主回覆07/02/2011 23:27:00]多謝你. 咁請問 DIY 休息了多久??  我仍未出發, 還有兩個星期, 要7 月中才出發. 朋友都問我怎樣那麼久也沒痊癒?? 這一陣子都無曬心機..... 真是有苦自己知. 現在中西合璧, 趺打....希望到時可以好番, 不用跛跛腳. 去旅行不可以走路, 唉.....

    回覆刪除


  6. longbell:
    我喺4月受傷,同妳一樣都喺扭左腳踝,睇咗三個星期醫生,跟住再去浸大睇跌打針灸,頭尾都要成兩個月幾先好哂!!所以妳話一個多月後要去咁遠而且仲要步行,真喺要三思呀,中途再傷就手尾好長,旅行有健康遲啲再去無問題!!
    Diy
    [版主回覆07/03/2011 00:32:00]DIY, THANK YOU你的關切.  我都明白健康好重要. 原來要咁長時間先可以完全康復!  唉....機票, HOSTEL 全部都 BOOK 好, 已經花了萬多元, 我真的捨不得不去.....我現在計劃到時只去精華遊, 其他時間就係HOSTEL HEA 下, 我儘量不走路, 或者轉用遊車河的方法, 等隻腳休息多D. 

    回覆刪除
  7. 咁真係要好好休息,希望你出發前好返啦,玩得開心0的
    [版主回覆07/07/2011 03:05:00]THANK YOU!! GAEL 兄弟!

    回覆刪除
  8. 去咁多地方,你會去幾耐? 如果冇一個月,你跟本等於冇去過喎。 你需要資料的話,可以問我(如果我知道的話) ,有好多慳錢方法我可以話你知。
    [版主回覆07/06/2011 19:07:00]我全程去39 天, 西伯行亞鐵路只中間停留2 個地方2 天, 其他都是ON BOARD, 我依家想食驚風散.....  

    回覆刪除
  9. 咁你停邊兩個地方呀? Nizhny Novgorod? Kazan? Yekaterinburg? Tomsk? Irkutsk? 哩幾個地方都唔錯,個人鐘意 Nizhny Novgorod 同 Yekaterinburg,其他人話 Irkutsk 好靚,我去就麻麻,可能我去得唔夠北,因為冇時間。 有其他嘢可以再問我,我亦都可以約出嚟一次過講你知。
    [版主回覆07/07/2011 11:13:00]Thank you very much for your information. I can sleep tonight.
    原來我停 Kazan, 一天, Yekaterinburg 一天, Irkutsk 去 Listvyanka 住 Olga's Baikal Guesthouse 二天看湖, 搭火車去蒙古, 但旅伴他們沒時間, 只在烏蘭巴托逗留4天(去國家公園2天), 沒有時間到戈壁沙漠....
    另想問烏克蘭有去過嗎, 我們現在只差烏克蘭的火車票不知如何購買. (有沒有去過核電廠嗎??)  THANK YOU!!

    回覆刪除
  10. LongBell,
    Wow))))  在我心目中, 你這個旅程....是一個宏願....我也希望可以 "化蝶" 陪伴你逍遙!
    .
    祝你早日康復......如願以嘗......
     
    mayli
    [版主回覆07/07/2011 18:37:00]THANK YOU, MAY MAY. 現在好多了, 開始慢慢可以行. 不過雙腳比較容易累, 因為"就"住行. 有機會希望可以同MAY MAY 去旅行同偷師......

    回覆刪除
  11. Kazan 唔需要停一天,因為只有個舊城有嘢睇,仲要係火車站傍,4個鐘都已經好夠。 火車係早上到,夜晚又有車走,慳一日時間好d。 Moscow 去 Kazan 兩日,Kazan 去 Yekaterinburg 又兩日,Yekaterinburg 去 Irkutsk 再兩日,帶定多d濕紙巾去當沖涼,否則自己都感覺到自己份餿味。 Irkutsk 去 Listvyanka 完全正確,當然再走北d會好d。 烏蘭巴托唔駛停,真係乜都冇,直接入草原(唔好去國家公園)。跟一個草原旅行團,4-5天,200美元,包騎馬、駱駝、全部食宿(真係遊牧民族果d),推薦! 戈壁沙漠我冇去,因為我去過Sahara,又去過額濟納,我唔想我部相機氣絕身亡。 烏克蘭有去過,冇去過核電廠,因為貴。去咗核電廠災難博物館,好值得去,有d難搵,因為冇招牌,搵啱地址撞入去就得。 烏克蘭火車票唔難買,車站職員都識講英文,好過俄羅斯。 係外蒙唔好直接坐火車去中國,好搵笨。搭夜車去邊境 Zamiin,朝早六點到,轉坐吉普車去中國二連(佢開價2萬,殺佢去78千左右)。再坐5蚊人仔入城,轉大巴或火車去北京都可以。入境時要俾5蚊人頭稅,所以要帶定人仔係身。咁樣係你坐火車嘅四份一價錢。 仲有,由俄羅斯去外蒙,要係邊境等6-8小時(由朝等到晚,嘥足一日,冇得走雞),又唔准落車(但冇人埋佢),由外蒙入中國都要等最少4小時,因為要轉火車軌。 時間上要預多d,要趕飛機就死硬,緊記!
    [版主回覆07/07/2011 20:39:00]THANK very much for your information.  We are going to Beijing from 烏蘭巴托 by air China.  (By flt is cheaper then by train.)  We booked  國家公園TOUR, 因為其中2 位旅伴8 月中要返HK 返工.所以你介紹 個4-5 DAY 的TOUR JOIN 不到了,  唔緊要啦, 可以比機會我留待下次再去.  我會留在北京一星期人才返香港. (我未去過北京, 今次留多幾天, 順便去天津玩1-2天.)而家只怕自己隻腳唔行得咁多路.

    回覆刪除