2006年9月10日 星期日

Sharing 11 - Perth ~ Wave Rock ~ Ayers Rock 2

Sharing 11 - Perth ~ Wave Rock ~ Ayers Rock 2

Ayers Rock ~ 簡單的生活

在 Ayers Rock - Outback 的用餐地點。 在 Ayers Rock 時每天自做的早 / 午餐食物 。
晚 餐 會加多一點牛肉 or 鷄肉、即冲的湯和蔬菜。



Ayers Rock ~ on the way to Kings Canyon ~ 日 出 ~ 晨 光 初 現


Ayers Rock ~ evening clouds ~ 孤 芳 自 賞

Perth ~ Wave Rock ~ 鬼 斧 神 工






22 則留言:

  1. 我都想去Wave Rock,不過沒有安排…所以錯過了…

    回覆刪除
  2. 不要緊,青春無敵啊! 

    回覆刪除
  3. 早呀!今天我沒有上班!在公共圖書館回應你!

    回覆刪除
  4. 最後張相有 d 神奇

    回覆刪除
  5. 夏桑菊 , 我在網上找資料時,也覺神奇。 但當我親歷其境時,原來石塊的形狀真的如海浪般!大自然的力量真的不可思議。 

    回覆刪除
  6. 隨緣 : 是 啊,不可思議。

    回覆刪除
  7. ( 秋苗 ) Thank you very much!

    回覆刪除
  8. 你幾好麻,天氣轉冷了,記住多加外衣

    回覆刪除
  9. Thank you,  you too!

    回覆刪除
  10. 好靚o既風景呀!多謝分享!原來有Wave Rock呢種地型,好神奇啊!

    回覆刪除
  11. 好靚啊~ 有時對著大自然的美景,會覺得自己很渺小,世界還有很多開心事正等著自己呢!

    回覆刪除
  12. 記著塗防曬!!(及同有型男士合照~)

    回覆刪除
  13. 秋苗,  巳返回港, 找尋工作!唉!  終終要面對現實   

    回覆刪除
  14. 秋苗 風景真的好靚, 太陽油又有塗,還化咗裝,但可惜沒有有型男士跟我合照....

    回覆刪除
  15. 秋苗 其實我真的不想回來,但大少點樣呢?

    回覆刪除
  16. hihihi,今日的你幾好麻  出太陽呀,出外走走丫  

    回覆刪除
  17. 我一旅行,就會猛同男影相 ! 你仔仔是不是叫媽咪不要再自己走左去?

    回覆刪除
  18. 佢只是跟我說 :   你可以去旅行,但不可以不回來! 旅途中,跟 他 msn,每次都說一個人在家很悶, 如果我真的不回來,我想我是否太自私?

    回覆刪除