2008年6月10日 星期二

Berchesgaden - Salzbergwerk - Salt Mine (Part 2) : 尋找之旅

Berchesgaden - Salzbergwerk - Salt Mine
(PART 2) : 尋找之旅

26-07-2007 (星期四)

雖然香港俊男他已經給了我整份的資料單張, 但我就只能怪自己出發前沒有做好功課吧!!



折回到車站不久, RVO 839 巴士便到了, 立即跳上車廂 , 原來我的 RVO車票可全日通用搭乘 RVO車輛, 不必再購票。



 
今次可跟車長溝通好, 請他通知我要下車和回程乘車的地方. 下車前車長也不厭其煩的給我指示, 連車上的搭客也給我提點, 真是遇到貴人了.  我在下車前確定了一切, 安心的向鹽礦洞進發!! 


不消十分鐘車程, 我來到了 Salzbergwerk!!  下車前的一刻, 我是有點賴皮的, 死硬派的要車長指示鹽礦洞的位置。而他只著我下車向前走便可找到。 

而我下車之後, 四野怎麼又是人跡渺渺?? 唯一看見不遠有一停車場, 走下坡去但又是令人失望, 車子是泊了不少, 但停車場的 office 卻空無一人正所謂 :  [鬼影都唔多隻見吓!! ]   怎麼辦呢??


(其實我是看見指示牌的,但就是不肯定。)

左顧右盼了五分鐘之後, 在停車場外面, 終於給我看見有人了!! 立即飛奔過去, 出示整份的資料單張提問, 原來再前進 100米, 便可看見清楚的指示牌了。 

橫過馬路,走過隧道, 再走五至十分鐘便到!  不如大家看看她附近的指示和景色吧!!


(在牆上德文的旅遊指南介紹, 全部德文, 所以沒有花心思去看- 不懂看德文!!)

而且一心只想找鹽礦洞, 沒有用心去看, 而致錯失了 Berchesgaden 的小鎮, 國王湖和鷹巢!! 


或許這天時間尚早, 沿途總沒有其他的遊人給我引路.  但路上確實有不少指引, 自由行的朋友一定不會迷路!!


經過小河, 鹽礦洞便在不遠處!!  終於我來到了 德國境內的  Berchesgaden Salzbergwerk!!  


尋尋覓覓,   騰折了不少時間和精力, 而最後我終能在 Berchesgaden Salzbergwerk 的鹽礦洞開展了一趟奇妙, 溫馨之旅!!

 
補記  :  

1/ 我一直以為我是到奧地利 Hallein 的鹽礦洞.   原因是我人在奧地利的薩爾斯堡.    而香港俊男口中的鹽礦洞, 卻是在德國境內的  Berchesgaden 鎮內 Salzbergwerk!!  其實資料單張已經清楚列出地址,只是我眼大沒看清楚而已!!  

2/ 近日因要再次遊走歐洲, 從旅遊書籍中知道原來 RVO 一日車票已含 Berchesgaden 的小鎮, 國王湖和鷹巢的交通, 可惜我出發前沒有搜尋足夠的資料, 錯失了好幾處好美的景色!! 



Part (3) 待續.....


 



4 則留言:

  1. 尋尋覓覓, 終於可以找到 鹽礦洞了, 單是欣賞照片風光, 已經感覺是一個和諧的小鎮, 令人舒服.
    [版主回覆06/11/2008 11:13:00]Gordon : 係呀!!  那裡真的好 舒服, 令人心情也平靜下來呢. 所以我全程都放慢腳步去欣賞和感受....
     

    回覆刪除
  2. 山長水遠嚟到,有無買D礦鹽返屋企呀!
    我就唔會有你咁好嘅胆量,一個人在途上喎,係香港就得,飛出香港,起碼都要跟團啦!
    [版主回覆06/12/2008 00:07:00]"礦鹽" 有呀, 買了一瓶超小型的回家 + 導遊員送的那一瓶留念!!
    其實那一天也不知何來的胆量, 可以如此....
    原本預算跟團的, 但跟團都幾貴, 半日團要$43.00 歐元!!

    回覆刪除
  3. 好舒服既環境, 唔知我幾時可以踏足歐洲呢   你個BLOG首韓國歌我都好鍾意啊呀! 係冬日戀曲嘛!? 可否教我點加入個BLOG到呢??Thanks.
     
    [版主回覆06/12/2008 22:02:00]Christy 媽:  踏足歐洲....同爸爸商量下啦!!  一定會好快實現!
    其實我唔記得點做 啦!!  我 send 了條 link 給妳, 妳 try 下!!

    回覆刪除
  4. 係呀!團費都幾貴呀!我上次去完東歐,到而家都覺得赤o架!
    咁半日團要$43 歐元,係咪唔只去一撻地方呢?!包午飯嗎??

    [版主回覆06/12/2008 23:17:00]係呀!  我都肉痛呀!!  D 歐元真的好貴!!  
    好似唔包午飯,   唔記得啦!!   因為都無跟半日團!! 而且 D 單張已經係當時離開 HOSTEL 丟掉啦!!  只留下 鹽礦洞 D 單張!!  因為每一處地方都取了一些資料單張回來, 加加下都好重呢!!

    回覆刪除