2006年10月1日 星期日

Cairns - Barron River Rafting ~ 精 彩 刺 激

Cairns - Barron River Rafting ~ 精 彩 刺 激


Cairns ~ Barron River Rafting ~ 精 彩 刺 激 ,玩 完 手 軟


Cairns ~ Barron River Rafting ~ 大 少 掉 河,有 驚 無 險


Cairns ~ Barron River Rafting ~ 精 彩 刺 激 ~ 有 驚 無 險 ~


~ 昨天己逝,明天是謎,面對今天,盡力而為 ~





10 則留言:

  1. 嘩!很刺 激呀!我也想玩...

    回覆刪除
  2. Rainbow: 很刺 激的,有機會一定要試呀! 下次我會試玩 全日 grade 5  。  

    回覆刪除
  3. 好一句 ...  昨天己逝,明天是謎,面對今天,盡力而為 努力 !! 加油 !!    

    回覆刪除
  4. 大家一起加油。

    回覆刪除
  5. 我給了你一個留言, 請你也去看看呀~~

    回覆刪除
  6. 唉!有時唔係話忘記就可以忘記,我好明白你的心情,不過你都唔好稔咁多啦,會好傷架,你睇我就知啦,加油呀!

    回覆刪除
  7. maymay :  唉!知道了,我會~~ 面對今天,盡力而為。

    回覆刪除
  8. CAFE:  多謝妳! 我也想快快 樂樂每一天,九個月過去了,仍然有所感觸~~ 不過,我一定會活得更精彩。 balletwawa: 多謝妳的冰皮月餅!

    回覆刪除
  9. 是的,凡事應該盡力而為,支持你!

    回覆刪除
  10. 隨緣 :  多謝 你 的支持!

    回覆刪除